روش های کاربردن ممبرهای کانال
بازدید 334
0

چگونه اعضای کانال روبیکا را زیاد کنیم

در این مقاله از بخش فناوری در مجله نگآرش می پردازیم به روش های کاربردی جهت افزایش ممبر کانال روبیکا با ما همراه باشید…

🌙 ایجاد محتوای خلاقانه و  ارزشمند: حرف اول در مورد افزایش اعضا رو تولید محتوای ارزشمند می زنه یعنی اگر شما محتوای خوب نداشته باشید اگر همه نکات پایین رو هم رعایت کنید باز هم به نتیجه نمی رسید چرا که وقتی کاربر به کانال شما در روبیکا مراجعه میکنه و می بیند پست های شما جالب نیست صفحه رو می بنده و می ره سراغ پیج بعدی و همچنین تعامل با کاربران به شما کمک می کند تا تعداد مشترکین کانال خود را افزایش دهید.

 

✅ ارائه محتوایی کاربردی به طوری که واقعا مشکلات و نیازهای کاربران را برطرف کند و در عین حال محتوایی خاص و انحصاری باشد طوری که مخاطب نتواند به آسانی به آن دسترسی داشته باشد می تواند بازدیدکنندگان را به ممبرهای درجه یک کانال روبیکایی خود تبدیل کند.

👑 محتوا پادشاه است!

 

🔄 بروزرسانی مداوم: پست گذاری به‌ طور منظم و با برنامه به کاربر می فهماند که شما در کار خود جدی هستید و کانال شما را کانالی غیرفعال تلقی نمی کند و به حفظ کاربرهای فعلی و جدید روبیکایی شما کمک می کند، اما در نظر داشته باشید که زیاده روی نکنید به نظر من در سه تایم صبح، عصر، شب و در هر وعده تا سقف پنج پست ارسال کنید خوبه و بیشتر از این زیاد جالب نیست.

 

↔️ تبادل با کانال‌های مشابه: استفاده از کانال‌های هم موضوع با کانال خود می‌تواند به شما کمک کند تا تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهید. با پیدا کردن کانال‌های مشابه و هم موضوع با کانال خودتون می‌توانید با آنها همکاری کنید و مطالب و یا بنر تبلیغاتی خود را در این کانال‌ها به اشتراک بگذارید،تبادل اعضا در کانال های هم موضوع خیلی سریعتر اتفاق می افتد چون اعضای کانال ها خط فکری مشابه ای دارند.

 

📺 تبلیغات: در این روش توجه کنید که حتما موضوع کانال روبیکایی که در آن می خواهید تبلیغ کنید با موضوع کانال شما در یک راستا کاری باشد.

مثلا اگر کانال شما در مورد لباس بچه گانه است نرید در کانال تاریخ و فلسفه تبلیغ کنید بجاش برید در کانال کودک و یا در کانال آشپزی که مامان ها در اون عضو هستن تبلیغ کنید این طوری بهروری تبلیغاتی شما خیلی بیشتر میشه این مورد در مورد تبادل نیز صدق می کند.

⛔ در خصوص انتخاب کانال جهت تبلیغات حتما توجه داشته باشید که اعضای فیک نداشته باشد که به واسطه تعداد زیاد ممبرهاش بخواد از شما پول بیشتری بگیرد.

 

آموزش کامل تصویری سایت حذف اشیا از عکس با استفاده از هوش مصنوعی

 

❓چطور بفهمیم که یک کانال در روبیکا اعضای فیک داره؟ خیلی ساده است تعداد اعضاش با ویو پست هاش متناسب نیست،مثلا صد هزار نفر عضو داره اما پستاش دو کا ویو (بازدید) می خوره،برای اینکه بخواهید حرفه ای تشخیص بدید چند پست جدید کانالش رو زیر نظر داشته باشید و ببینید در طول 24ساعت چندتا بازدید می خوره.

 

📡 درج لینک کانال در انتهای هر پست: این کار باعث میشه اگر کاربری پست شما رو جایی شیر کرد(اشتراک گذاشت) سایر مخاطبینی بتونن با استفاده از اون لینک عضو کانال تون بشن.

 

🔄 اتصال صفحه روبینو و کانال: اگر صفحه روبینو پرمخاطبی دارید حتما صفحه روبینو خودتون رو با استفاده از این آموزش (ترفندها و آموزش روبیکا) به کانال روبیکا خودتون متصل کنید.

 

🤝 مشارکت در گروه‌های مرتبط: مشارکت در گروه‌های هم موضوع با کانال روبیکا شما می‌تواند به شما در جذب اعضای جدید کانال کمک کند. با شناخت گروه‌های موضوعی مرتبط با کانال خود و به اشتراک گذاری محتوای کانال در این گروه‌ها و پاسخگویی به سوالات کاربران و حل مشکلات آن‌ها، می‌توانید اعتماد و رضایت کاربران را به دست آورده و آن‌ها را به عضویت در کانال خود دعوت کنید.

 

🏆 برگزاری مسابقه و چالش های روبیکایی: برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها در کانال روبیکا، می‌تواند به شما کمک کند تا با هزنیه کم و با کمک اعضای کانال خود تبلیغات و ترافیک قابل توجهی رو رقم بزنید و به دنبال آن رشد کنید.

 

🔖 انتخاب نام و آی دی مناسب: در این روش، شما می‌توانید با انتخاب مناسب عناصر مختلف کانال خود، مانند اسم کانال، توضیحات، کلمات کلیدی و … استفاده کنید تا کانال شما در نتایج جستجوی روبیکا قرار گیرد و کاربران بتوانند به راحتی کانال شما را پیدا کنند،همچنین انتخاب نام و آیدی کوتاه و ماندگار کمک می کند که مخاطب شما را به ذهن بسپارد.

 

دانلود اپ مخفی کننده عکس و فیلم طرح ماشین حساب

 

📊 تحلیل آمار: تحلیل آمار به شما کمک کند تا بهترین روش‌های جذب اعضا را پیدا کنید،بعد از هر روش جذب مخاطب حتما آمار رو تحلیل کنید و بر اساس اون ها تصمیم بگیرید و اون روش ها رو بهبود ببخشید،تعاملات کاربران از جمله تعداد لایک ها و اشتراک گذاری ها رو تحلیل کنید و سلیقه طیف مخاطب خودتون رو بدست بیارید و براساس این اطلاعات محتوا تولید کنید.

 

📸 استفاده از تصاویر و ویدئوها و پادکست ها و ایموجی های جذاب: تک بعدی و خشک نباشید سعی کنید از همه ی عناصر متنی و صوتی و تصویری جهت ارائه استفاده کنید،هر محتوایی مخاطب خودش رو داره و کاربر اگر از محتوای شما لذت ببره اون رو برای دوستانش در روبیکا به اشتراک می گذارد و این خودش یه نوع تبلیغ رایگان و اورگانیک محسوب می شود.

 

آموزش دانلود مستقیم از گوگل پلی

 

🌐 درج لینک کانال در وب سایت خود: اگر شما یک وبلاگ و یا وبسایت فعالی دارید و محتوای وب سایت شما در حوزه‌ای است که به کانال شما مرتبط است در نوشته‌های خود نیز به کانال اشاره کنید و به کانال خود لینک بدید و از بازدیدکنندگان درخواست کنید تا به کانال شما بپیوندند، درج لینک کانال در بخش‌های مناسب و قابل مشاهده وب سایت شما می‌تواند به افزایش تعداد اعضای کانال کمک کند و همچنین باعث میشه کانال شما ایندکس موتورهای جستجویی مثل گوگل بشه و باعث بشه کانال شما در نتایج جستجوی گوگل و… نیز ظاهر بشه!

 

🗄️ معرفی در لینکدونی ها: درج کانال در لینکدونی های روبیکایی،سایت ها و لیست های تبادلی مرتبط با موضوع خود.

 

👌به طور خلاصه، برای افزایش تعداد اعضای کانال روبیکایی خود شما باید ترکیبی از روش‌های بالا استفاده کنید و همان طور که در ابتدای مطلب گفتم تلاش کنید محتوای خوب و جذابی ارائه بدید،محتوای خوب است که همشه برنده است اگر مورد و یا نکته ای رو فکر می کنید از قلم افتاده و رو در بخش نظرات این پست با کاربران به اشتراک بگذارید تا افراد زیادی از دانش شما استفاده کنند.

📚 منبع: مجله نگآرش

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

آرش

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =